کلاه سوارکاری GPA، همه چیز درباره انواع آن

فن آوری برای ایمنی

کلاه سوارکاری GPA با 50 سال خبرگی و دانش در طراحی کلاه برای خدمت به آسایش و ایمنی شما طراحی شده است. کلاه سوارکاری GPA یک مجموعه نوآورانه به نام خط قرمز REDLINE را تولید نموده است. این نسل جدید از کلاه یک سطح جدیدی از جذب شوک را ارائه میدهد. باعث دوبرابر شدن ایمنی سر شما میگردد.

کلاههای ایمنی سوارکاری به شکل سنتی از دولایه تشکیل میشوند. یک پوسته سخت و یک آستر از جنس فوم. ولی مجموعه کلاههای خط قرمز از 4 قسمت متراکم، 4 اس 4S، تشکیل شده اند. که سبب تعدیل بیشتر انرژی و مقاومت در برابر فشردگی جانبی میگردند.

speed-air-4s-GPA

تفکیک مجموعه 4اس – 4S

1اس – 1S: پوسته خارجی طراحی شده برای جذب اولین موج شوک. این لایه از پلیمر جاذب ساخته شده تا در برابر ضربه دچار تغییر شکل شود.

2اس – 2S: این لایه با جذب انرژی برخورد مقدار آن را کاهش میدهد.

3اس – 3S: این پوسته اصلی است که توسط فایبر گلاس تقویت شده است و شوک حاصل از ضربه در حین عبوراز این لایه تعدیل میابد.

4اس – 4S: این آستر از جنس فوم ای پی اس میباشد که وظیفه کامل کردن محافظت از جمجمه را با خورد شدن در برابر شوک حاصل از برخورد را دارا میباشدو خطر آسیب مغزی را به حداقل میرساند.

اسپید ایر ۴اس – SPEED AIR 4S

مدل اسپید ایر ۴اس دارای نقاب آفتاب گیر توربو دارای کانالهای جریان هوا برای تهویه، کاهش بلند شدگی کلاه از روی سر در سرعت های بالا و کاهش خطر شکستگی بینی است. در این مدل نقاب آفتابگیر قابل تعویض میباشد.

بانوی اول ۴اس

بانوی اول ۴اس – FIRST LADY 4S

مدل اسپید ایر ۴اس دارای ویژگی نقاب آفتاب گیر توربو دارای کانالهای جریان هوا برای تهویه ،کاهش بلند شدگی کلاه از روی سر در سرعت های بالا و کاهش خطر شکستگی بینی است. همچنین نقاب آفتابگیر پهن آن موجب محافظت صورت در شرایط بد جوی، آفتاب وتشعشعات آن میشود.

  • 3 عدد هواکش در جلو و 2 عدد هواکش در عقب و وجود فضا بین پوسته های مدل های اسپید ایر و بانوی اول سبب تهویه هوای عالی این مدل ها میگردد.
  • زیرگلویی با طراحی آناتومی و جنس چرم تغذیه شده بوسیله 4 عدد پرچ باعث قرار گیری مناسب کلاه روی سر و استفاده در هر شرایطی میگردد.
  • لبه های فوم داخلی از جنس چرم قرمز رنگ میباشد که باعث راحتی، زیبایی و دوام میگردد.
مطالب مفید برای شما:  نکات لازم برای انتخاب زین سوارکاری مناسب

speed-air-4s

  • دارای چانه بند چرمی.

فوم آستری کلاه قابل تعویض و تنظیم میباشد و دارای ضخامت های متفاوت است. که نتیجه آن قرار گیری کلاه به شکل مناسب بر روی سر میباشد. این پد قابلیت تنفس داشته و ضد باکتری میباشد. امکان شستشو با ماشین لباسشویی وجود دارد.

 

 

 GPA نوآوری فراتر از فن آوری

 باز آفرینیهای حفاظت سر

  • 1 ) نوآوری و سبکی: GPA مفهوم جهانی از فن آوری الیاف سلولهای زنده با ساختار کربنی تقویت شده بوسیله کولار (الیاف پارا آرامید) و موم عسل با هدف ارایه یک پوسته سخت و سبک که میتواند انرژی برخورد را از داخل کاهش دهد استفاده مینماید.
    GPA نوآوری فراتراز فن آوری
  • 2) اجرا: پوسته از لایه های متعددی تشکیل شده است. کربن، کولار و موم عسل و چسب مرکب ابوکسی و پری پرگ که در کارگاه کشور فرانسه این شرکت تولید میگردد. این چرخه تولید در صنایع هوا فضا استفاده میگردد.

 

  • 3) حفاظت چند لایه ای: قسمت بیرونی پوسته از تعداد زیادی لایه تشکیل شده است. اولین لایه از جنس کربن میباشد. که برای رسیدن به نهایت سختی استفاده شده است.
  • جنس دومین لایه از ترکیب کربن و کولار است. که دارای مقاومت فشاری وسایشی میباشد. رزین پری پرگ باعث ایجاد بهترین نسبت بین الیاف و رزین میگردد. که نتیجه آن بالا رفتن راندمان محصول خواهد بود. الیاف کولار باعث ایجاد صلبیت و سختی میگردند. و معمولا در صنایع نظامی برای ساخت کلاه خلبانان هواپیماهای جنگنده و صنایع ضد بالستیک کاربرد دارند.
  • لایه بعدی از جنس موم عسل میباشد. که ضخامتی 5 میلیمتری دارد و باعث افزایش اینرسی پوسته شده(مقاومت با مکعب های ضخیم افزایش میابد) و یک جاذب شوک عالی میباشد. (این الیاف در کابین ماشینهای فرمول یک برای حفاظت از رانندگان و همچنین در ایستگاههای فضایی استفاده میگردد.) و آخرین لایه از جنس کربن میباشد.
مطالب مفید برای شما:  لوازم مورد نیاز برای شروع سوارکاری

 

  • 4) محافظت دوبرابر شده: الهام گرفته شده از فن آوری 4S، پوسته دوم داخلی از جنس کولار و کربن بوده و دارای سختی بالایی میباشد. که باعث تقویت ساختار اولیه گشته و از تغییر شکل و خوردشدگی و سوراخ شدن جلوگیری به عمل می آورد.

 

  • 5) کاهش ضربه، جذب شوک و راحتی: در جهت جذب انرژی برخورد از ای پی اس( پلی استیرین توسعه یافته) استفاده کرده اند. که قابلیت تغییر شکل در هنگام برخورد را دارا میباشد. و هندسه وچگالی پایین این محصول به همراه طراحی نوآورانه GPA با ایجاد کانالهای هوا رسانی متعدد در آن باعث قابلیت بالای آن در جذب شوک حاصل از برخورد میگردد.

باز-آفرینیهای-حفاظت-گردن

 باز آفرینیهای حفاظت گردن

  • 6) تنوع و امکان سفارشی سازی: تعداد زیادی لبه کلاه مطابق با نحوه استفاده متنوع طراحی شده است. از آن جمله میتوان به مدل بانوی اول، کلاه مردان، کلاه مسابقات و غیره اشاره نمود. این لبه ها قابلیت تعویض دارند. و لوازم فرعی ضروری میباشند. که قابلیت سفارشی سازی در کلاه شما را دارا میباشند. شما میتوانید انتخاب های زیادی بر پایه رنگ و الیاف داشته باشید. این محصولات از جنس کربن و رزینهای الاستیسیته بوده و قابلیت جذب انرژی در حوادث شدید را دارا میباشند.

 

  • 7) محافظت گردن: این ساختار انقلابی از الیاف کولار و کربن موجب بهینه شدن مقاومت در حین برخورد شده. و باعث محافظت از مهره های گردن میشود. این طراحی سبب پایداری بیشتر کلاه بر روی سر شده و توسط آزمونهای سخت گیرانه صدور گواهینامه ها مورد تایید قرار گرفته است. این نوع بهینه سازی باعث حذف بندهای نگهدارنده جانبی شده.  و در نتیجه موجب راحتی و دید بیشتر شده است. سگک چانه بنده به رنگ مشکی و از نوع آهنربایی و از جنس آلومینیوم با روکش اکسید میباشد.
مطالب مفید برای شما:  معرفی برند GPA

GOLBAL-CONCEPT-GPA ASHKAN.jpg

کلاه سوارکاری GPA اسطوره ایمنی

با استفاده از علم بدست آمده در دنیای مسابقات اتوموبیل رانی، GPA اولین کلاههای تایید شده سوارکاری را حتی قبل از بوجود آمدن استانداردهای ضروری در اروپا، وارد بازار نمود.

اسطوره-ایمنی-GPA

ویژگی های منحصربفرد کلاه سوارکاری GPA

IDخدمات راه دور

خدمات راه دور آی دی یک کارشناس خدمات راه دور برای راه حلهای تجاری میباشد که در جنوب فرانسه واقع شده و خدمات مهندسی خود را برای آی او تی ارائه میدهد.آی دی سبب دیجیتال شدن محصولات شرکتها شده و آنها را وارد یک دنیای یکپارچه مینماید.

fall detection system GPA

ساختار تشخیص زمین خوردن سوارکار

 

کلاه سوارکاری GPA مجهز به ساختار مکان یابی میباشد. که شامل یک ژیروسکوب و یک شتاب سنج است. این فن آوریهای متصل به هم باعث میشوند که سوار کاری که زمین خورده است مکان یابی گردد. با استفاده از جی اس ام یک هشدار شامل مختصات مکانی برای پیدا کردن سوارکار ارسال میگردد. با این ساختار سوارکارهای تنها دارای ایمنی بیشتری میباشند و خانواده های آنها از ایمنی سوارکار خاطر جمع میگردنند.

bone conduction audio system

ساختار رادیویی استخوانی

 

صدای مستقیماً بدون لرزش در گوش داخلی سوارکار ارسال میگردد. این فن آوری سبب آزادی گوش سوارکار میشود. که از هدفونهای معمول ایمن تر میباشد و او میتواند صداهای خارجی را بشنود. با ارتباط بلوتوثی با گوشی هوشمند امکان شنیدن تذکرات مربی، موزیک و داشتن تماس تلفنی و همزمان شنیدن صداهای بیرونی امکان پذیر است.

ساختار رادیویی استخوانی

 

فن آوریها مستقیما داخل کلاه قرار میگیرند.

ICONاین تجهیزات به شکل آپشنال موجود میباشند.

طراحی ارگونومیک و کلاهی راحت.

کلاه و تجهیزات همگی در کشور فرانسه تولید میگردند.

ایمنی شما افتخار فروشگاه لوازم سوارکاری اشکان است.

GPA HELMET 02

دارو های تزریقی

دارو OSPHOS

برای خرید تماس بگیرید

انواع مکمل های خوراکی و غیر خوراکی

پودر خوراکی اسپرین

برای خرید تماس بگیرید

انواع مکمل های رشد و عضله سازی

مولتی ویتامین Aminovite plus

برای خرید تماس بگیرید
برای خرید تماس بگیرید

دارو های تزریقی

داروی تزریقی Phenylbutazone 20%

برای خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *