شلوار سوارکاری، همه چیز درباره انواع آن

شلوار سوارکاری چیست؟

پیش از آن که به سراغ سوارکاری این ورزش هیجان انگیز و هزینه های آن بروید، خوب است اطلاعات مفیدی درباره لوازم سوارکاری بدانید، پس چند دقیقه از وقتتان را به فروشگاه لوازم اسب سواری اشکان اختصاص دهید تا ببینید برای انتخاب یک شلوار سوارکاری، به چه اطلاعاتی نیاز دارید.

شلوار سوارکاری یا Breeches, jodhpurs جزو دسته شلوارهای ورزشی محسوب میشوند که مخصوص اسب سواری طراحی شده اند و دارای ویژگی هایی منحصربفردی هستند که بارز ترین این ویژگی ها طراحی خاص آن برای افزایش ارتباط بین سوارکار و زین اسب است. از دیگر طراحی های منحصربفرد شلوارسوارکاری استفاده از برش های خاص برای راحتی هنگام سوار شدن بر روی زین اسب است.

خرید آنلاین شلوار سوارکاری فروشگاه اشکان


بنظر شما چه نکاتی را باید در یک جفت شلوار سوارکاری جستجو کنید؟یک جفت شلوار سوارکاری باید کیفیت مناسب و متناسب با ساق پا ، ران و زین اسب شما طراحی شده باشد.

ویژگی های شلوار سوارکاری

داشتن شلوار سوار کاری مناسب به اسب این امکان را می دهد که حرکات پای سوارکار را به راحتی احساس کند و در عین حال به سوارکار احساس اسب را نیز منتقل میکند. خوب پر واضح است ارتباط بین سوارکار و اسب برای ایمنی و کاهش حواس پرتی ضروری است.آنها از پارچه ای های منحصر به فرد ساخته شده اند که توانایی چفت شدن بر روی زین اسب را دارند و در هنگام سواری بسیار کمک کننده هستند.

ویژگی های شلوار سوارکاری

انواع شلوار سوارکاری

سواری با استایل ، راحت و ایمن، شلوار سوارکاری بخش مهمی از گروه لوازم سوارکاری هستند ، بنابراین ما در فروشگاه اشکان می خواهیم مطمئن شویم که یک جفت شلوار سوارکاری با کیفیت انتخاب می کنید.تمام شلوارهای موجود در فروشگاه اشکان راحتی ، ایمنی کامل و یک ظاهر زیبا را برای شما به ارمغان می آورد ، بنابراین می توانید در با خیال راحت خرید کنید و از انتخاب خود اطمینان داشته باشید.

مطالب مفید برای شما:  کلاه سوارکاری GPA، همه چیز درباره انواع آن

سه نوع شلوارسوارکاری برای اهداف مختلف وجود دارد

شلوارسوارکاری دارای وصله سیلیکونی یا پارچه ای فقط در قسمت زانو، شلوارسوارکاری دارای وصله در تمام قسمت ها محل نشستن بر روی زین و تایت سواری. خوب در فروشگاه لوازم سوارکاری اشکان درباره هر یک بیشتر بدانید:

شلوار سوارکاری دارای وصله در قسمت زانو

در این مدل شلوار سوارکاری فقط پارچه ای یا سیلیکونی در ناحیه زانو دارند. سوارکاران پرش از مانع اغلب تمایل به پوشیدن این مدل شلوارها دارند.

شلوار سوارکاری دارای وصله کامل

در این مدل شلوار سوارکاری پارچه سیلیکونی از قسمت داخلی زانو تا انتهای محل نشستن سوار کار کشیده شده است. این چسبناکی پارچه امکانی را فراهم می کند که سوارکار را محکمتر بر روی زین اسب سواری نگه دارد.

تایت سوارکاری

این مدل شلوار ها معمولا بین دیگر ورزش ها و ورزش سوارکاران بسیار محبوب هستند اگرچه تایت های ورزشی مانند شلوارهای سوارکاری سنتی فاقد زیپ و برش های خاص هستند ، اما آنها دارای  وصله زانو با چسبندگی کامل هستند که به طور خاص برای سواری طراحی شده است.

انواع پارچه شلوارهای سوارکاری

پارچه استفاده شده در وصله زانو یا تمام انواع شلوارها به طور سنتی چرم یا جیر است ، اما برای چسبندگی بیشتر سیلیکون اضافه می شود. شما گزینه های بسیاری از سبک های مختلف برای انتخاب دارید ، به ویژه زمانی که قوانین رقابت شما را محدود نمی کند. سبک هایی مانند تایت های کمر بلند و کوتاه و حتی جیر راه راه هم پیدا خواهید کرد.

شلوار سوارکاری مردانه 

این سبک شلوارها که برای اسب سواری در سبک از زانو دارای وصله و وصله چسباننده کامل طراحی شده است. آنها دارای ویژگی هایی مانند چفت شدن فوق العاده و وصله های سیلیکونی زانو برای جلوگیری از لیز خوردن بر روی زین اسب، کانتور کامل و قد پارچه متناسب برای هر طول پا دارد. این مدل شلوارها مخلوطی از پارچه نرم و مقاوم ساخته شده اند. شامل موادی مانند پنبه ، پلی استر ، اسپندکس و حتی کول مکس و دارای ویژگی رطوبت زدایی هستند. تمام شلوارسوارکاری مردانه دارای زیپ از جلو هستند که بیشتر آنها دارای حلقه کمربند نیز میباشند. 

مطالب مفید برای شما:  راهنمای خرید کلاه سوارکاری

شلوار سوارکاری زنانه

این سبک از شلوارها در وصله زانو یا وصله کامل برای حرکات آزادانه سوارکار بر روی زین اسب طرحی شده اند. شلوارها از رنگ ها و استایل های گرم در سبک های جدید و مد روز تهیه شده اند. شلوار سوارکاری زنانه دارای الگوهای منحصر به فرد و پارچه های غیر سنتی هستند.شلوارها از پارچه های که رطوبت را از بین می برند و مانع از ورود باد در سرما میشوند تهیه شده اند.

شلوار سوارکاری فوقانزا فرانسوی

شاخه پوشاک فوقانزا توسط علاقه مندان به اسب سواری، از سال ۲۰۰۵ از زیر مجموعه برند دکتلون ایجاد شد. در مجموعه فوقانزا همگی سوارکاران باتجربه ای هستند که به طور منظم تمرین می کنند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات حرفه ای  و مبتدی را برای سوارکاران در هر سطح تولید کنند.

همه ما میدانیم سوارکاری ورزشی ایست بسیار هیجان انگیز. به همین دلیل در فوقانزا بی وقفه همه تلاش میکنند تا تجهیزات را به همه ارائه دهند که به خوبی نیاز سوارکاران را برطرف کند. شلوارهای سوارکاری فوقانزا یک رابطه قوی بین کیفیت و قیمت ایجاد کرده است. فوقانزا نسبت به دیگر برندهای لوازم سوارکاری بسیار مقرون به صرفه است. فوقانزا زیبایی و طراحی، ایمنی، راحتی و دوام را ایده اصلی محصول خود قرار داده است. فوقانزای فرانسوی هماهنگی بین اسب و سوارکار را تضمین می کند.

ویژگی شلوارهای فوقانزا

مانند هر یک از محصولات دکتلون، فوقانزا نیز به طور خاص طراحی شده است. شلوارهای کیپوارم برای آب و هوای سردتر تولید شده اند تا به شما کمک کنند تا هنگام سواری گرم و خشک بمانید. شلوار ساخته شده از آستر پشم گوسفند و لایه بیرونی آن با پوشش ضد آب، آب را کاملاً از پارچه میلغزاند.

مطالب مفید برای شما:  نکات لازم برای انتخاب زین سوارکاری مناسب

شلوار سوارکاری مردانه فوقانزا

طراحان فوقانزا شلوارهای سوارکاری مردانه را برای کسانی که سوارکاری را در رده مبتدی و حرفه ای انجام می دهند طراحی کردند. این شلوارها در تمام شرایط آب و هوایی شما را همراهی خواهد کرد. دارای پارچه های بدون لغزش که شما را از اصطکاک محافظت می کند و به شما امکان می دهد شلوار لیکرایی راحت بپوشید.

شلوار سوارکاری زنانه فوقانزا

شلوار سوارکاری زنانه از برند فرانسوی فوقانزا مناسب سوارکاران نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای برای استفاده در مسابقات و روزمره است. شما می‌توانید این شلوار راحت و انعطاف پذیر رنگارنگ را انتخاب کرده و در تمامی روزهای سواری از آن استفاده نمایید.

اگر بدنبال اطلاعات بیشتری درباره شلوار سوارکاری هستید و برند یا ویژگی های به خصوصی را مد نظر دارید و آن را در این صفحه پیدا نمی کنید، با مراجعه به صفحه ی تماس با ما آن را با ما در میان بگذارید و یا همچنان همراه ما باشید و در روزهای آینده اطلاعات بیش تری از آن ها در فروشگاه اشکان بخوانید. 

برند ها

کرم SILKY SERUM

برای خرید تماس بگیرید

انواع مکمل های خوراکی و غیر خوراکی

داروی تزریقی Dexamethasone-SP

برای خرید تماس بگیرید
برای خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *