معرفی برند GPA

همه چیز با یک داستان زیبا شروع می شود. میشل فینکل، صاحب نام تجاری GPA در سال 1964 علاقه مند به ایجاد ایمنی در همه سطحی بود و اولین لباس غیر قابل اشتعال را برای خلبان، با نام تجاری NAZA ایجاد کرد. بزرگترین نام آوران رانندگی از کلاه ایمنی برند GPA استفاده کرده اند: جکی استوارت، نلسون پیکت، آلن پروست، ژاک لافیت، ژیل ویلنوو، پاتریک پونز و خلبان MC فرانسوی که موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده است و بسیاری دیگر … 

امنیت کامل پیش از همه، کلاه ایمنی برند GPA نوآوری کرده و اولین کلاه ایمنی تمام رخ خود را ایجاد کرد. علی رغم تصورات مختلف در آن زمان، امروزه موفقیت آن کاملاً مشخص است. که در دنیای مسابقات F1 ، رالی و موتورسیکلت اثری پاک نشدنی برجای گذاشته است. میشل فینکل بسیار علاقه مند به اسب سواری بود. و از تجربه ایمنی خود در بخش خودرو برای خدمت به دنیای سوارکاری استفاده کرد. 

در ادامه با فروشگاه لوازم سوارکاری اشکان همراه باشید. تا شما را با داستان های موفقیت همه ساله GPA این برند موفق تولید کلاه سوارکاری بیشتر آشنا کنیم.

معرفی برند GPA

همراه با کلاه ایمنی برند GPA

  1. اولین کلاه ایمنی سوارکاری واقعی در سال ۱۹۹۸ تصویب شد، (یک نوآوری فنی بی سابقه و یک پیشرفت بزرگ از نظر ایمنی و راحتی).
  2. اولین کلاه ایمنی کربنی در سال ۲۰۰۴.
  3. مدل – ۲۰۰۶ – Speed’air، اسپید ایر کلاهی خاص از نظر طراحی و تهویه هوا است.
  4. به دنبال آن مدل بانوی اول FIRST LADY در سال ۲۰۱۰، اولین کلاه ایمنی اختصاص داده شده به زنان در جستجوی ظرافت تولید شد.
  5. ساخت محصولات دست ساز در کارگاه یو فو فرانسه.
  6. امکان تولید کلاه های منحصر به فرد و سفارشی.
  7. تحقیقات مستمر بر روی مسائل ایمنی و نوآوری برای ایمنی بیشتر مشتریان.
  8. کلاه ایمنی اسکی، اسنو برد، مدال طلای تیمی سال ۲۰۱۷ و مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ و مدال برنز المپیک توسط خانم کلوئه ترسپوش عضو تیم اسنو برد فرانسه.
  9. ساخت کلاه دوچرخه سواری شهری.
  10. داشتن برنامه های مهم و ایجاد کارگاه جدید در شروع سال ۲۰۱۹.
  11. فناوری جدید، دارای کلاس نوآورانه بنام ”کانسپت” CONCEPT مدل سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دارای حفاظت بیشتر طراحی زیبا اتصالات بیشتر Casque Global-Concept 
مطالب مفید برای شما:  کلاه سوارکاری GPA، همه چیز درباره انواع آن

معرفی برند GPA

کلاه ایمنی برند GPA درمیان برترین ها

  1. مشارکت قوی در ورزش های سطح بالا. (اسپانسر سوارکاران، همکاری با معتبرترین مسابقات جهانی و فدراسیون های سوارکاری، حمایت از استعدادهای جوان، و غیره … ) نمایش های ورزشی و مدال های تاریخی ( سکوهای المپیک در ۲۰۰۸ ، ۴ مدال طلای متوالی المپیک : ۲۰۰۴ ، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ ،۲۰۱۶  عناوین قهرمانان جهان، اروپا و غیره … کلاه ایمنی برند GPA بیش از بیست سال در کنار بهترین سوارکاران جهان است. با بیش از پنجاه و شش سال سابقه ایمنی و حفاظت مارک برتر در جهان سوارکاری است.
  2. کلاه ایمنی برند GPA که برای اولین بار در مسابقات جامپینگ قرار گرفت. در دیگر مسابقه سوارکاری نیز راه پیدا کرد. (Racing، Endurance، Polo، CCE، …)
  3. تضمین امنیت، کلاه ایمنی برند GPA توسط ارگانهایی. مانند: ارتش و پلیس فرانسه، گارد جمهوری خواه، پلیس انگلیس، نروژ و ایتالیا، ارتشهای ایرلند و ایتالیا و غیره تثبیت شده است.

کلاه ایمنی برند GPA همیشه یک پرچمدار در بین کلاه های سوارکاری بوده است. با استفاده از مواد نوآورانه، ترکیب ایمنی و راحتی، به ویژه کربن، که به طور عمده در صنایع هوایی برای حفظ کیفیت مقاومت و سبک بودن کلاه ها استفاده می شود. تمایل واقعی خود را برای به کمال رساندن کلاه ایمنی خود نشان داده است.

معرفی برند GPA

مشاوران سوارکاری تیم GPA

سوارکارایی درکنار تیم فنی پشتیبانی در انتخاب مواد، طراحی، راحتی همیشه توصیه هایی دارد. طرح های خود را با بهترین سوارکاران مورد آزمایش قرار داده است. و تأثیر بسیار مهمی در ورزش سوارکاری دارد. به منظور بهبود رویکرد کیفیت کلاه ایمنی برند GPA و کمک به تلاش های آنها در تحقیق و توسعه، سوارکاران حرفه ای در زمینه های زیر مداخله می کنند:

  • انتخاب پارچه و مواد
  • قرار دادن کلاه ایمنی روی سر در ورزشهای مختلف
  • تهویه هوا
  • آسایش
  • پوشش
مطالب مفید برای شما:  معرفی برند کامپزیتی بلژیکی

قبل از حضور مدل های کلاه ایمنی برند GPA در بازار ، نمونه های اولیه توسط بهترین سوارکاران کلاس جهانی در موقعیت های واقعی سواری آزمایش می شوند. بنابراین یک اطمینان واقعی از رضایت برای هر سوارکار فراهم می شود.

معرفی برند GPA

 

برند ها

شامپو TEATREE OIL

برای خرید تماس بگیرید
برای خرید تماس بگیرید
برای خرید تماس بگیرید

انواع مکمل های خوراکی و غیر خوراکی

مکمل مفاصل اسب VIAN JOINTS

برای خرید تماس بگیرید

دارو های تزریقی

سرُم تزریقی DURALYTE

برای خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *