معرفی برند CDM – کر&دی&مارتین

Carr&Day&Martin

CDM Have Been Manufacturing, The Best In Horse Care Products Since 1765

CDM – کر&دی&مارتین، سالهاست مراقبت از اسب بسیار مورد توجه تمامی سوارکاران قرار دارد، در ادامه با فروشگاه لوازم سوارکاری اشکان همراه باشید تا شما را با بهترین شرکت فروش محصولات مراقبت از اسب آشنا کنیم.

تولید کننده لوازم نظافت و مراقبت از اسب

CDM – کر&دی&مارتین بهترین محصولات مراقبت از اسب از سال 1765 تاکنون. کر&دی&مارتین یا به اختصار CDM در سال ۱۷۶۵ در انگلستان تاسیس و شروع به تولید کرد. این شرکت اسب را در مرکز هر کاری قرار می دهد.

معرفی برند کر&دی&مارتین

تاریخچه CDM

همه چیز از سال 1765 آغاز شد، هنگامی که آقای دی، آرایشگر دونكاستر، با یك سرباز پیر به نام مارتین آشنا شد كه دستور تهیه سیاه كردن بوت را كه برای جلا دادن چکمه های افسران برتر خود تهیه كرده بود، به دی داد. مارتین به وی گفت: “این را درست کن و ثروت خود را دریاب!“ خیلی سریع آقای دی فهمید که این محصول چقدر خوب است و با هم مغازه کوچکی را در سال ۱۷۷۰ در هولبرن لندن راه اندازی کردند.

صابون بلووار  Belvoir soap اولین محصول CDM – کر&دی&مارتین که با همان فرمول هنوز هم تولید میشود. آقای دی ایده های جالبی برای تبلیغات داشت. و از اسبهای سیاه پر زرق و برق برای کالسکه های Day & Martin استفاده میکرد. این شرکت به غیر از اسب اصطبل و تجهیزات فوق العاده ای نیز داشتند. بنابراین علاقه به محصولات سوارکاری به وجود آمد. اولین محصول سوارکاری – صابون بار Belvoir Bar تولید شد. تا به امروز اولین صابون اسب دارای گلیسیرین موجود در بازار است.

در سال ۱۸۲۰ اولین حکم سلطنتی به مارتین و دی توسط پادشاه جورج چهارم اعطا شد. تا امروز در دوران سلطنت هشتمین پادشاه هنوز حفظ شده است. در سال 1923دی و مارتین مقداری از سهام شرکت را به Carr & Son می فروشند.

مطالب مفید برای شما:  جل، همه چیز درباره ی آن

در این زمان CDM – کر&دی&مارتین تجارت خارج از کشور را در سراسر جهان ایجاد کرده بودند و محدوده محصول آنها پولیش کف پولیش فلزی و “انواع محصولات چرم و کفش های چرمی بود.

دهه 1950 – نوآوری و توسعه محصول

در دهه 1950، CDM – کر&دی&مارتین نوآوری و توسعه فراوانی داشتند و همانطور که اکنون شناخته شده اند، دامنه بسته بندی محصولات خود را دوباره طراحی کرداند. توسعه محصول همچنان ادامه یافت و Car & Day & Martin به دلیل نوآوری بسیار مشهور شداند. در دهه 50 با کمبود ورق حلبی، این شرکت یک روغن مصرفی عمومی را در یک لوله یکبار مصرف را تولید کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ شعبه آلمان خود را افتتاح کرد.

معرفی برند CDM - کر&دی&مارتین

۲۵۰ سال سابقه

250 سالگی تاسیس این شرکت در سال ۲۰۱۵ آنها را به قدیمی ترین برند جهانی محصولات مراقبت از اسب تبدیل کرد. تقریباً 90 محصول اکنون به ترتیب توسط آقایان Day & Martin ، و Carr & Son، با همان استانداردهای بالا تولید می شوند.  Carr & Day & Martin به عنوان برند تجاری شماره یک مراقبت از اسب در انگلستان به ثبت رسیده است.

Carr & Day & Martin با معرفی و استفاده از بطری ها و ظرف های آلومینیومی قابل بازیافت برای محصولات خود، به عنوان بخشی از مأموریت اجتماعی خود ، گام قابل توجهی در کاهش استفاده از پلاستیک برداشته است.

در سال ۲۰۲۰  مقداری از سهام شرکت با ثابقه کر دی مارتین توسط شرکت کانوللی رد میلز Connolly’s RED MILLS خریداری شد. این شرکت مشهور تغذیه و خوراک اسب در جهان دارای مکمل های غذایی اسب به شرکت کری دی مارتین پیوست  و طیف وسیعی از محصولات مراقبت از اسب و مکمل های غذایی اسب به مشتریان خود ارائه میدهد.

مطالب مفید برای شما:  روگوشی، همه چیز درباره آن

محافظت از چرم محافظت از چرم 

چرم حاوی روغن های مرطوب کننده و روان کننده است. که به تدریج از بین می رود. فیبرها به جای انعطاف و کشش، سفت و سفت می شوند. و در نهایت ضعیف شده و می شکند. و باعث ترک خوردگی می شوند. روغن ها و موم های مخصوص CDM الیاف موجود در چرم را احیا می کند. تا دوباره بتوانند آزادانه حرکت کنند. اگر قرار نیست از لوازم اسب سوارکاری چرمی خود مدتی استفاده شود، باید آن را نیز با دقت نگهداری کرد. تا شرایط خود را حفظ کند. چرم نهایی مورد استفاده تقریباً از 10٪ چربی و روغن و حدود 14٪ آب تشکیل شده است. که هر دو را برای فیبرهای کلاژن داخل چرم ضروری است. مراقبت و نظافت منظم این تعادل و خاصیت ارتجاعی چرم را حفظ می کند.

محافظت از پوست اسب

محافظت از پوست اسب

شامپوها، حتی با نظافت کامل، بعضی اوقات اسب ها برای تمیز شدن نیاز به یک حمام خوب و حسابی دارند. همه شامپوهای CDM – کر&دی&مارتین به طور خاص برای کمک به مدیریت پوست و کت ( لایه رویی پوست متشکل از مو) اسب شما ساخته شده اند. خواه اسب شما به یک تمیز شدن معمولی، یا دارای پوست های حساس و یا اینکه برای مسابقه آماده می شوند، طیف شامپوی Gallop این شرکت راه حل ایده آل را ارائه می دهد.

محافظت از سُم اسب

ماهیت حساس سُم ها به خوبی شناخته شده است، اما هیچ راه حل ساده و واحدی برای رفع همه مشکلات سم اسب وجود ندارد. بنابراین یک مدیریت ساختار یافته ضروری است. CDM – کر&دی&مارتین محصولات سنتی و اساسی برای مراقبت روزمره حفظ ، بهبود یا محافظت از کیفیت سم ها مورد آزمایش قرار داده است.

مطالب مفید برای شما:  معرفی برند انیمو ایتالیا

محافظت از سُم اسب

مراقبت صحیح از پاهای اسب

یکپارچگی طولانی مدت سم را تضمین می کند. به یاد داشته باشید “بدون سم = بدون اسب” CDM یک روش 3 مرحله ای متناسب با مدیریت سم را پیشنهاد می کنیم که شامل موارد زیر است:

1. مکمل برای مبارزه با کمبودهای تغذیه ای – مکمل سُم روزانه Cornucrescine.

2. تحریک رشد سالم – پماد سُم Cornucrescine.

3. مراقبت و نگهداری از دیوار سُم.

برای پایان دادن به همه نگرانی ها در مورد سُم اسب های خود، از سری Cornofrescine Daily Hoof فروشگاه لوازم سوارکاری اشکان انتخاب کنید.

معرفی برند کر&دی&مارتین

سلامت اسب

ست دافع حشرات CDM – کر&دی&مارتین انتخابی که تمامی نیازهای اسب شما را فراهم می کند. تمام مواد دافع این شرکت با موثرترین مواد در سطوح مختلف مطلوب برای اطمینان از حداکثر مقاومت و محافظت طولانی مدت فرموله شده اند.

مراقبت از پوست و عضله

همه می خواهند از احساس ناراحتی کردن اسب خود جلوگیری کنند. تمیز نگه داشتن زخم ها ، تسکین بعد از تمرین و مسابقات جلوگیری از مسائل فصلی از اولویت بالایی برخوردار است. CDM – کر&دی&مارتین یک رویکرد مستقیم برای مدیریت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و تلاش می شود، و این در حالی است که اطمینان حاصل می کنید که اسب شما به خوبی مراقبت می شود.

CDM تولید کننده لوازم نظافت و مراقبت از اسب

دارو های تزریقی

دارو تزریقی L-Carnosine

برای خرید تماس بگیرید
برای خرید تماس بگیرید

دارو های تزریقی

داروی تزریقی Banixin-50

برای خرید تماس بگیرید

دارو های تزریقی

دارو VITAMIN B12

برای خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *