معرفی برند انیمو ایتالیا

تولید کننده لوازم سوارکاری

animo Story

برند انیمو ایتالیا تیم همیشه پرکار و پویا در تمام زمینه ها از تولید محصولات گرفته تا ایده های جدید هستند. همه را آزمایش می کنند و روند ورزش سوارکاری را در آینده را پیش بینی می کنند. ماموریت آنها تولید محصولات با کیفیت و اصیل به سبک سوارکاری است. مقاومت، سلیقه و ثبات سه ارزشی که نشان دهنده آنیمو است.

این صفت ها کاملاً در لوگو برند انیمو ایتالیا یعنی نماد آلباتروس مشخص است. albatross آلباتروس ها از بزرگترین پرندگان دریایی هستند و برخی از گونه آنها دارای طولانی ترین طول بال در بین پرندگان موجود است و گاهی طول بال های آنها به 3.7 متر می رسد. آلباتروس مسافران خوبی هستند چون کیلومتر ها بر فراز اقیانوس ها پرواز میکنند. ظرافت و شکوه و مقاومت آنها در پرواز منبع الهام انیمو است. این پرندگان نماد یا لوگو آنیمو هستند.

مانند سفرهای طولانی آلباتروس، انیمو هم مسیر خود را در پیش گرفته است و پروژه هایی را ایجاد کرده که آنها را به اهداف خود نزدیکتر کرده است ، مارک تجاری آنها نماد آینده نگری و تکامل در لباس و لوازم سوارکاری است.

Animo Story

طراحی لباس های برند انیمو ایتالیا

طرح های انیمو شامل خطوط محکم دوخت، مواد با کیفیت نوآورانه، طیف وسیعی از رنگ ها، کاربردی و طراحی دقیق است. سلیقه انیمو جوان و مدرن است.کسانی که از برند انیمو ایتالیا استفاده می کنند را می توان براحتی از دور شناخت. به لطف ترکیبی از طراحی مدرن و راحتی، سبک و عملکرد بالا، آنها در خط مقدم ابتکار در طراحی هستند. آنها به تولید طرح های زیبا برای برجسته کردن خودشان در این رقابت تنگاتنگ بین انواع دیگر برند های سوارکاری بسیار شناخته شده اند. شما را هنگام ورزش منحصر به فرد و متمایز میکنند.

مطالب مفید برای شما:  جل، همه چیز درباره ی آن

ANIMO

نحوه اجرا انیمو

آنچه اشتیاق ما را نسبت به استفاده از محصول برند انیمو ایتالیا تحریک می کند. کنجکاوی ما در جهت تولید فهم این چنین محصولات متنوع و نوآورانه است. ابزارهای لازم را برای سوارکاری در اختیار همه سوارکاران قرار می دهد.

مضامین طراحی که برند انیمو ایتالیا روی آنها تمرکز کرده است عبارتند از: راحتی، قابل پوشیدن، مقاوم، کشش، جریان هوای مناسب، شستشوی آسان و نوآوری. این مضامینی است که مجموعه انیمو را ایجاد کرده است.

کار گروهی، اشتیاق و عزم راسخ ترکیب و هویت اصلی برند انیمو ایتالیا است. این گروه برای موفقیت شما بهترین محصول را ارائه می دهد و برای مشتریان و اسبهایشان ارزش قائل هستند.آنها بیش از یک مارک تجاری هستند. آنها خود یک جامعه سوارکاری هستند.

ANIMO

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *