معرفی برند کامپزیتی بلژیکی

تولیدکننده رکاب های سوارکاری

Compositi Story

 یکی از برندهای سوارکاری که چند سالی است در لیست خرید لوازم سوارکاری ایرانیان دیده می شود، رکاب های خلاقانه برند کامپزیتی است. رکاب هایی پر کاربرد که هر کدام، شما را به دنیایی تازه خواهند برد. عجیب نیست وقتی که نگاهی به لیست لوازم سوارکاری کشور بلژیک می اندازیم. با تنوعی دوست داشتنی و جالب توجه رو به رو می شویم. برند بلژیکی کامپزیتی لوازم جانبی خلاقانه سوارکاری را تولید می کند. این شرکت در اوایل دهه 90 توسط ژاک گویلی، مدیر Polymar تاسیس شد. این شرکت در شهر نیوِلز Nivelles بلژیک مستقر است و متخصص در طراحی و ساخت قطعات ترموپلاستیک با قالب گیری تزریقی مدرن است.

رکاب سوارکاری کامپزیتی

طی سالهای گذشته، برند کامپزیتی به یکی از متخصصان برجسته در تجهیزات سوارکاری پلیمری فنی تبدیل شده است. از زمان ایجاد برند کامپزیتی در اوایل دهه 1990، با نام تجاری PROFILE اولین رکاب پلاستیکی استاندارد جهان را تولید کرد. هنگامی که امانوئل پسر ژاک به این شرکت پیوست، دامنه تولیدات به سرعت گسترش یافت و انتخابات گسترده ای از رکاب های متنوع با استفاده های خاص را ارائه داد.

انواع رکاب سوارکاری کامپزیتی

انواع رکاب سوارکاری کامپزیتی

محصولات برند بلژیکی کامپزیتی شامل Jumping REFLEX، یک رکاب ضد ضربه ، سپس JOCKEY RACING، رکاب مسابقه ای فوق سبک و رکاب JOCKEY TRAINING برای تمرین مسابقات، رکاب BARDETTE برای مبتدیان جوان تا رکاب مدرن پرمیوم PREMIUM با رنگهای روشن مد روز است.

اخیراً ، تمرکز برند کامپزیتی بر ایجاد طیف کاملاً جدیدی از محصولات کاملاً فنی و نوآورانه است. که همگی بر عملکرد بالا تمرکز دارند. این رکاب از یک تک شاخه ELLIPSE، با کمک فنر EOLE و یک رکاب مسابقه ای فوق العاده سبک ، X-RACE تشکیل شده است. تمام مدل ها و حق ثبت اختراع آنها در مالکیت معنوی شرکت خانوادگی Polymar است. که قصد دارد تحقیقات خود را در آینده ادامه دهد. این شرکت همچنین قصد دارد فناوری هایی را برای دنیای سوارکاری توسعه دهد تا همه بتوانند با بهترین کیفیت و ایمنی کامل از سواری خود لذت ببرند.

مطالب مفید برای شما:  معرفی برند CDM - کر&دی&مارتین

رکاب های برند کامپزیتی رکاب Compositi Riding Gear ، آج رکاب و Hot Spurs که با جدیدترین فناوری تولید شده. ایمنی و راحتی شما را تضمین می کند. از ویژگی مهم این محصولات برای سوارکارانی که مشکل زانو و مچ پا دارند، قابل استفاده است! Compositi Riding Gear Stirrups برای بزرگسالان و کودکان در فروشگاه اشکان قابل دسترس است.

Compositi Hot Spurs با هِدهای قابل تعویض ، یک نوآوری قابل توجه در سبک رکاب های خار دار است. دارای پنج هد قابل تعویض است که به شما این امکان را می دهد سرعت حرکت خود را بر روی اسب تنظیم کنید. این خارها برای مربیان و سوارکاران ایده آل هستند.

از مزایای استثنایی استفاده از رکاب های برند کامپزیتی  شامل موارد زیر است:

رکاب های برند کامپزیتی ساخته شده از پلیمر کامپوزیت سبک که به عنوان یک کمک فنر عمل می کند. ضربه ها را نرم می کند و کشش زیادی زانو و مچ پا را از بین می برد.

آج های بزرگ برای پیوند بیشتر، سطح سنبله ای برای گرفتن بیشتر بوت ها بر روی رکاب، پلیمرهای قابل شستشو و بدون زنگ زدگی با کیفیت بالا و شکل خود را در دمای 30 درجه سانتیگراد حفظ می کند. روکش انگشتان پا باعث می شود که در صورت سقوط، پای سوارکار از رکاب  راحت بلغزد و جدا شود.

کامپزیتی رکاب های جذاب

 

لوازم مراقبتی و تیمار اسب

ژل آنتی باکتریال FROG Dressing

برای خرید تماس بگیرید

انواع مکمل های خوراکی و غیر خوراکی

دارو تزریقی TISSUE REPAIR

برای خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *